Product: Dfa Passport Service Clear all filters (0 of 81 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Then they told me that I have to go to DFA ASEANA to schedule an appointment for the Director's Office. Why cant I do that online?? or on the phone?? So I have to take 2 days off just to clear my passport?? and will take another 2 weeks to reprocess my passport!!!??...
Read more
2.0
Product
Dfa Passport Service
I didn't like
  • Not organize
  • Poor service
  • Very bad service
#1327996
Reply to reviews
Show

No queueing system in dfa sm manila

I went to dfa sm manila as early as 8am on aug 6 just to get the red ribbon documents which i found oit the realeasing will be 2pm. Its ok with, the problem is no queueing systems applied. And sadly i got my documents late as expected..
2.5
Details
Customer service
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Product
Dfa Passport Service
#1322164
Reply to reviews
We received the confirmation via email and already paid 1,200 each plus the service fee..But upon processing today the DFA staff refused the applications due to some errors etc..according to themSo what will happen to advance payments??? DFA PLEASE STOP YOUR PAYMENT...
Read more
Anonymous
Georgena

Actually, the advantage of online booking no hustle in queing it easy but the disadvantage when you make mistake and you pay already is not refundable and it is not transferra...

1.0
Product
Dfa Passport Service
#1313294
Reply to reviews
Paanu po ba malalaman ang schedule at reference number na babayaran prior ng appointment kung walang email confirmation na dumating. Kailangan na ba magpareschedule ulit after 48 hours kasi di nabayaran at dahil walang sinend na reference number? Patulong naman po sa mga nakapag coordinate na sa DFA...
Read more
Anonymous
Anonymous

Walang email confirmation from Dfa after my appointment online. Ano po ba dapat? anong nangyari bakit wala?

Product
Dfa Passport Service
#1313039
Reply to reviews
Nag papa appointment ako sa online nila . Many times ko triny lagi fully book , mag ka availble minsan di naman i accept ang email address ko at mali daw many times na ganun!!paasa!!! By the way next year ng nov. Pa ma xpire passport ko pero i aaply ko na pra dko mag...
Read more
Anonymous
Anonymous

DFA -PINAGAMAGAL NA PROSISO!!! nong january pa ako nag pa appointmet and schedule na sana ako sa buan ng MAYO, pero walang confirmation sa gmail ko. halos araw araw ako nag ch...

Product
Dfa Passport Service
#1296644
Reply to reviews
also but he processes his renewal without any question .how come they made life so complicated. I'm just a single parent and I save money for his passport renewal. and then it's only now they will order me to remove Ma. on his birth cert. I don't know where to...
Read more
Product
Dfa Passport Service
#1294379
Reply to reviews
Show

Dfa - WASTEFUL SERVICE

REALLY? SUPER SLOW SERVICE!!! WASTED AN ENTIRE DAY JUST TO AVAIL MY PASSPORT. ENCODERS ARE *** SLOW!!! THEY DONT GIVE A *** ABOUT THE HEAVY QUEUE!!! WHATS THE POINT OF YOUR ONLINE APPOINTMENT IF YOU WOULD STILL RE-ENTER WHAT IS ALREADY GIVEN. WASTE OF TIME!!!Angry
1.2
Details
Customer service
Price Affordability
Product or Service Quality
Scholarship, Grants and Programs
Staff
Website
Product
Dfa Passport Service
#1293403
Reply to reviews
Since i will not be able to accompany my child sa schedule nya last june 27 sa DFA MARQUEE MALL PAMPANGA my mom was the one with him. I provided everything single thing that they might ask from my mom. Actually this was the second time na nireject nila ang application...
Read more
1.0
Angeles, Central Luzon
Product
Dfa Passport Service
#1290793
Reply to reviews
Arrived at DFA earlier than 9am to finish early in renewing my passport. I’m a solo parent and hoping the courtesy lane can help it faster since I couldn’t get an appointment until OCTOBER , NOVEMBER , DECEMBER. what in the world happened to DFA? Year 2013 it wasn’t...
Read more
Anonymous
wright

bad experience..i am waiting for a week to get a slot but i cannot get it bcoz of their systemm at first there are many slots open but after filling up it says its already ful...

1.0
Product
Dfa Passport Service
#1271214
Reply to reviews
I happened to apply for a passport for my child two months in advance and still no new passport has arrived. Three ways to contact the customer service and each one of the these are defective. If one wasn't working an the other worked then it would be normal but this!...
Read more
1.0
Product
Dfa Passport Service
#1262412
Reply to reviews